Friday, March 14, 2008

alJaleel Kelana Jaya branch mengundi..


alJaleel Kelana Jaya menunaikan tanggungjawab mengundi...


kakak and abg SPR tengah check betul2..ingatkan yeye ni pengunti hantu..rock semacam je!


yeye kebingungan..DAP ke MCA???


uncle and yeye bersama cikgu nurain (kawan baik arwah acik)


uncle and azlie bersama petugas SPR..ingatkan gang2 BERSIH!


yeye bergaul mesra bersama org2 BN..nasib kurang baik sebab puteri umno tak sampai lagi...melepas la yeye!


BN dulu, kini dan selamanya....! ???


lepas mengundi kami pun melahap di restoran jaring..ngap ngap.abis diet aku!

azlie

5 comments:

aJoY - JidaNbOU said...

abg azlie ngan yeye dua-dua pakai baju biru itali?? saje2 je ke atau nak promote warna biru?? hehe

Jingga Studies said...

aku balik tak bawak baju..so pinjam baju yeye...nasib baik muat! hehe

Ezalman said...

ye ke - bukan yeye also support 'Republic of Ireland' and 'Mexico' (hehe warna apa ye...)

aji said...

Salam...hehe,seronoknye tgk korg g ngundi...;-)..ajoi,biru tu mmg sah dh,tp negeri diorg kalah la beb....:-(

Jingga Studies said...

uit..haha yeye sokong mexico??? obviously dia tak baca lagi entry ni kalau tak mesti dia terasa insulted hahahaaaaa...tapi color jersey tu tak bertanding la kat KJ..haha jersey warna baju yeye and baju yeye yg aku pakai tu ade..yeye sokong jersey dia kot , aku sokong jersey aku...! hidup jersey away italy !! hahaha